Hoe helpt uw mening?

  • TRANSPARANTIE

    Uw mening maakt kwaliteit van de dienstverlening van Woonkracht10 inzichtelijk en ervaringen transparant.

  • Uw mening helpt andere ook te kiezen voor Woonkracht10.

  • Kwaliteitsverbetering

    Uw mening helpt Woonkracht10 haar dienstverlening klantgericht te verbeteren.

Review richtlijnen & redactiebeleid

Het belang van delen van ervaringen
Tevreden.nl en Woonkracht10 horen graag uw mening. U kunt uw ervaringen (zowel positief als negatief) met anderen delen door reviews te schrijven over Woonkracht10. Om die reden, is de eerste vraag in iedere vragenlijst een reviewvraag.

Richtlijnen

Klachten

Via dit platform meten we de klanttevredenheid. U kunt uw ervaringen met Woonkracht10 delen. We gebruiken de reacties om de kwaliteit van uw woning, de leefomgeving en de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Heeft u een klacht die Woonkracht10 direct in behandeling moeten nemen, dan kunt u die rechtstreeks melden.

Klachtenprocedure

Over Woonkracht10

Woonkracht10 staat voor een hoge kwaliteit van dienstverlening. Door de klantwens centraal te stellen geven we betekenis aan Thuis Geven. Inzicht in de klantwens zorgt ervoor dat we onze dienstverlening kunnen afstemmen op de verwachting van onze klanten. Dat is een continue proces.

Over Tevreden.nl

Tevreden.nl is een toonaangevend bureau op het gebied van klant- en medewerkertevredenheidsonderzoek. Wij bieden totaaloplossingen aan een verscheidenheid van dienstverlenende bedrijven en instanties.

Door branchebrede of organisatie-specifieke onderzoeksoplossingen te ontwikkelen kunnen organisaties doorlopend de tevredenheid van klanten en medewerkers in kaart brengen.